قالیشویی ستارخان

کارخانه قالیشویی حریر تهران که یکی از معتبرترین قالیشویی هایی است. که در کنار دیگر همکاران خود در تهران در این محدوده مشغول به فعالیت می باشد .

این قالیشویی تمامی خدمات شامل قالیشویی ، مبل شویی ، شستشوی تابلو فرش و خدمات رفوی فرش  را به صورت کاملا تخصصی در تهران انجام می دهد .

ما مفتخر هستیم که با استفاده از نیروی کارآزموده و مجرب و دارا بودن سرویس تخصصی فرشهای شمارا به صورت لول شده می برند. و به صورت بسته بندی و لول شده به شما تحویل می دهند .

برای ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان در تمامی نقاط ستارخان در لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات قالیشویی بهره مند شوید.

برخی از مناطق و محله هایی که سریعترین سرویس دهی در ستارخان را توسط این قالیشویی دارند به شرح زیر می باشد :

  • برق آلستوم
  • یادگار امام
  • گیشا
  • میدان توحید
  • ستارخان

این واحد مفتخر است در راستای ارج نهادن به شما و رعایت حقوق مشتری عزیز با نیروی حرفه ای و متخصص و دستگاه تمام اتوماتیک فرش های شمارا مثل روز اول تمیز و زیبا می کند .

ما هدفی جز رضایت شما عزیزان نداریم و به این رضایت مفتخر هستیم. و برای کسب رضایت بیشتر شما تلاش روز افزونی داریم .

بهترین خدمات را از ما طلب کنید و با یکبار سرویس دهی از جانب ما بی شک مشتری دائم ما خواهید بود. در نهایت کیفیت کار ما فرش یا مبلمان شسته شده ای است که در خانه شما چشم نوازی می کند .

جهت سفارش سرویس جهت قالیشویی در این محدوده با شعبه صادقیه قالیشویی حریر تهران تماس گرفته تا در اسرع وقت جهت تحویل فرش ها در مکان شما حاضر شوند.